BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
style="position:absolute;

Tuesday, May 10, 2011

exammm ???
next week aku da exam pertengahan tahun...
adesss...
agak malass rasenyaa aku nk amik exam kali ni
pluss ag x d mood larhhh...

hmm....
setiapp hari kena bersaba dgn pagai die
aku da tataw nk ckp mcm mane ag da....
kalo aku tegur,sekejap je insafnya..
n then wat balikkk....
nt aku gakk yg sakit hatii..
pd aku tegur,baikk aku diam je...
kalo ko seda alhamdulilah...
kalo x seda,tataw r aku nk ckp mcm mane...
peehhh...
nt b'jnji bagai nk rak...
tpiii hammmpeeehhh.....
bersaba...dan terusss bersaba....

x pe r kinn....
mayb ni dugaannn....
terima je larhh kinn
da pagaii die...
hari ni hari die...
mane taw 1 day nt hari ko kinn...
1 harii nt mestii die rase pe yg die da wat kat aku...
b'tapa penting dirinya die...
mula2 ckp b.z keje...
tup2 ttbe anta msj nk g mancing...
padahal dlm hati aku ni da puass da tunggu
ble r nk ajak aku kuar...
hmmm...
sedihnyaa..
dan sesungguhnyaa aku mmg x minat+x suke
lakii yg minat memancing...
tpii nk wat mcm mane...
hobiii...
x pe kinnn...
saba je r...
jgn di fikir sgt...

yg pentingg...
examm...exammm...exammm....
n aku harap sgt2 x kan bgado dgn die time
waktu2 aku nk exam ni
nt emosii aku yg t'ganggu...
teruss x dpt jwb examm lakk...

No comments: