BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
style="position:absolute;

Saturday, May 7, 2011

assalamualaikum...
tataw npe ttbe rajin lak nk update blog aku ni
hehehe...
besok bersamaan dengan 8 MAY 2011
" HARI IBU "
dan dengan rase berbesa hatinya di sini
aku nk wishh
SELAMAT HARI IBU KAT MAMA...




mama terima kasih bnyk2 
sbb mama bnyk saba dgn kerenah dan pagai adik..
mama banyak bekorban untuk adikk...
sampaikan kat sekolah pun mama sanggup x makan..
mama sanggup bwk bekal...
mama selalu ckp
x pe dik,mama x kesah 
asalkan anak mama ckup segala keperluan...
adik sedih ble mama ckp mcm tu...
adik sedih sbb x dpt bg mama kesenangan...
adik slalu harap adik cepat abis skola,nt adik leh keje
leh bantu mama sikit2...
adik kesian tengok mama...
adik sayang mama...

mama...
adik minx maaf..
adik bnyk wat salah dgn mama...
adik selalu lawan ckp mama...
adik minx maaf mama..
mayb adik x berani ckp ni semua dpn mama...
sbb adik x nak nagis dpn mama...
adik selalu nk ckp
I LOVE U MAMA
mama...
SELAMAT HARI IBU !!!


u're an apple of my heart mama !!
dan bsokk gak baba aku akan masukk hospital
sbb awi selasa ni baba aku akan menjalani pembedahan mata...
harap sangat semuanya berjalan dgn lancar...

terima kasih YA ALLAH atas segala nikmat dan kebahagian yg KAU berikan pada aku dan keluarga aku...
walaupun satu demi satu ujian yang KAU berikan pada kami,tapi alhamdulilah kami dapat tempuhinya dalam keadaan sabar dan tabah...

No comments: