BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
style="position:absolute;

Wednesday, May 11, 2011


assalamualaikum
pembuka bicara...
izinkan saya menulis seketika...
hahahhaha.....

topiikk aku awini about " CUACA " or
in bahasa owg putihnya " WEATHER "
peehhh...
skunkk ni cuaca mmg panas...
rase bahang je memanjang...
da name pun gah musinn panas kan...
x kan musim panas rase sejuk lakk...
aduyaiii...
di jangka akan berterusan sampai r minggu depann...

membe2 aku da ramai da otw nk kena demam..
kesiann dowgg...
si megat yg bnyk ckp 2 pun da nk kena demam da...
hahahha...
n kawan aku yg sowg 2 lak da 
masukk hospital da...
hope die cepat sembuh...
huhu...

waktu mlm tidur pun rase bahang je...
ayoyoyo...
aku rase mcm nk bekubang je dlm airr...
peehhh...
syiookkk gleww.
hahhahaha...

No comments: