BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
style="position:absolute;

Friday, July 8, 2011


Assalamualaikum....
lamenya x update belog orkid ni....
da besawang2 da dinding2 blog ni...
haiiyyooo....
almaklum r aku ni b.z mengalahkan P.M ye...
hahahhaha....

tepat kul 12 a.m 22 hb june 2011
umo aku da genap 19 taun...
waahhh....
aku da besa da...
da jadi remaja...
hahahahha...
da matang...
matang ke ???
hahahahha...

n pada 2 julai awi2 membe2 aku wat suprise
birthday party kat tepi tasik shah alam...
so sweettt...
mula2 aku pun tepikir gak
asal dak2 laki pun joinn
aku diam je r...
rupa2nya nk wat suprise...
waaahhhh...
sangat2 seronok..



   birthday kek aku....
coklat chesse kek..nyummmy !!


teharu sangat2 time ni..da lame aku x potong kek..
hahaha..


my besties since f1..thanx sayang...
ily larhh


thanx korang 4 the suprise birthday party...
next year wat ag ek...
hahaha...


No comments: