BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
style="position:absolute;

Monday, May 2, 2011

holala....
lame glew punye glew punye glew
aku x update blog ni kan...
actually awi2 aku bukak blog
tapi tataw nk cite pasal pe...
aku bukak blog then bace org len punye entry...
huhu..

k kali ni di sebabakan aku da ada cite
2 yg aku beria2 nk update ni...
actually 3 hari lepas ag nak update...
tpii leh lak streamyx aku wat hal.
mcm taw2 je aku cuti 3 hari...
so 3 hari x kasi aku on9...
meroyan aku di watnya...

ah 30 april awi2 skola aku ada wat 
" HARI KECEMERLANGAN MURID" dan 
"KEMPEN DERMA DARAH "
dua xtvt ni aku terlibat...
untuk awi kecemerlangan 2
aku n membe yg len kena pakai pakaian tradisonal..
n guess wat ??
aku pakai baju minagkabau dowhh...
n kena duduk kat belah depan skali...
untuk mengiringii VVVVVIP...
mcm r vvip sgt...hahahha

peehhh...
rase segann gleww nyahh...
sumpah mak x tipu...
dgn pakai kasut tumit 5 inchi nya...
dengan baju minangkabau yg tebal glew 2...
dgn perut aku yg lapa...
semua ada larhhh...
rase nk pitam je...
nsib bek r aku dpt kawal...
dlm hati asyikk berdoa je...
harap2 x tumbang...
hahahahha...









alhamdulilah semuanya berjalan dgn lancar...

n untuk kempen derma darah lak
aku terlibat untuk amik gmbr...
aku gok semua membe2 aku excited nk derma darah...
setelah aku berfikir2 selama setengah jam
baru r aku wat kptsn nk derma darah aku yg agak mahal ni...
aku pun dgn penuh bersemangat g isi borang...
pas isi borang kena g cek darah jenis pe...
time cek darah baru aku dpt tau aku ni darah jenis B...
sian aku kan...bau taw darah jenis pe aku ni...
haha..
n then ttbe doctor ckp aku leh derma darah
sbb darah aku cair...
dan darah aku hnye cukup untuk body aku je...
x leh derma...
alaa....
hmmm...
membe aku yg len derma sampai 3 beg darah ag...
mayb ni bukan rezeki aku ag kut...
next time...
huhu



bajet menderma darah...hahahha...
posing je lebih...hahahha











n ni gmbr time celebrate b'day cikgu hana....
padan muke hafiz...
paling teruk muke die kena tepek kek...
hahahahahah...

No comments: